Health & Fitness

អាហា​រទាំង ១០ ដែល​អ្នកគួ​រញ៉ាំ​មុនហាត់​យោ​ហ្គា​

By  | 

ការហាត់​យោ​ហ្គាត​ម្រូ​វ​ឱ្យ​អ្នក​ធ្វើ​ចលនា​ច្រើន​ដូចជា​បង្វិល បែរ​ខ្លួន និង​ទប់ខ្លួន​។ អ្វី​ដែល​អ្នក​មិន​គួរ​ធ្វើ​មុន​ពេល​ហាត់​យោ​ហ្គា​គឺ​ញ៉ាំ​អាហារ​ដែល​ធ្វើឱ្យ​អ្នក​ឆ្អែត​ខ្លាំង​។ ការ​ញ៉ាំ​អាហារ​ដូចជា​ប៉ា​ស្តា​ជា​មួយគ្រីម ឬ​ប៊ឺ​ហ្គឺ​រ​ឈី​ស​ឌុប​ជាដើម ច្បាស់​ជា​ធ្វើឱ្យ​អ្នក​មាន​អារម្មណ៍​មិន​ស្រួល​ឡើយ​។ ដាច់ខាត​មិន​ត្រូវធ្វើ​បែប​នេះ​ឡើយ​។
​ក៏ប៉ុន្តែ ដោយសារ​តែ​ការហាត់​យោ​ហ្គា​ត្រូវការ​កម្លាំងកាយ និង​ការ​ផ្តោតអារម្មណ៍​ច្រើន ដូច្នេះ​អ្នក​ត្រូវធ្វើ​យ៉ាងណា​ឱ្យ​រាងកាយ​របស់​អ្នក​មាន​ថាមពល​គ្រប់គ្រាន់​ដើម្បី​ហា​ត់​។ ការពិតទៅ នៅពេល​ដែល​អ្នក​ហាត់​យោ​ហ្គា​ពេលពោះ​ទទេ អ្នក​នឹង​មិន​អាច​ហាត់​យោ​ហ្គា​ឱ្យបាន​ពេញលេញ​ដូច​ដែល​អ្នក​ចង់​បាន​ឡើយ​។ សាច់ដុំ​អាច​នឹង​ធំ និង​រឹងមាំ​ឡើង​បាន​លុះត្រាតែ​រាងកាយ​របស់​អ្នក​មាន​ថាមពល​គ្រប់គ្រាន់​ដើម្បី​បង្កើត​សាច់ដុំ​ថ្មី​ទៀត​។​
​ដើម្បី​អាច​ហាត់​យោ​ហ្គា​បាន​ពេញលេញ អ្នក​គួរតែ​ទទួលទាន​អាហារ​ស្រាលៗ​យ៉ាងហោច​ណាស់​ឱ្យបាន ២ ម៉ោង​មុន​ពេល​ហា​ត់​។ ខាងក្រោម​នេះ​ជា​អាហារសម្រន់​ទាំង ១០ ដែល​អ្នក​អាច​ញ៉ាំ​មុនពេល​ហាត់​យោ​ហ្គា​ដើម្បី​ទទួលបាន​លទ្ធផល​ល្អ ក៏​ដូចជា​ទទួលបាន​ថាមពល​សម្រាប់​ពេល​ហា​ត់​។​
​គ្រាប់​អាល់​ម៉ុន​
​ប្រសិនបើ​អ្នក​ចង់​ឱ្យ​រាងកាយ​របស់​អ្នក​មាន​ថាមពល​គ្រប់គ្រាន់​ក្នុង​អំឡុងពេល​ហាត់​យោ​ហ្គា និង​មិន​ចង់ឱ្យ​មាន​អារម្មណ៍​ឆ្អែត​ពេក អ្នក​អាច​ញ៉ាំ​គ្រាប់​អាល់​ម៉ុន​មួយ​ក្តាប់ដៃ​ពេញ​បាន​។ គ្រាប់​អាល់​ម៉ុន​សម្បូរ​ទៅ​ដោយ​ជាតិ​ប៉ូ​តា​ស្យូម វីតាមីន E ម៉ាញ៉េ​ស្យូម និង​សារធាតុ​ដទៃទៀត​ដែល​ជួយ​បង្កើន​កម្លាំង និង​ភាព​អំណ​ត់​។ មិន​ត្រូវ​ញ៉ាំ​អាល់​ម៉ុន​ផ្សំ​រសជាតិ​ផ្សេងៗ​ឡើយ ចូរ​ញ៉ាំ​អាល់​ម៉ុន​ស្រស់​ដែល​ផ្តល់​ប្រយោជន៍​យ៉ាង​ល្អ​ដល់​សុខភាព​។ ថាមពល​ដែល​អ្នក​ទទួលបាន​ពី​ការ​ញ៉ាំ​អាល់​ម៉ុន​ជួយ​ឱ្យ​អ្នក​អនុវត្ត​បាន​នូវ​ចលនា​លំបាកៗ​បាន​។ អ្នក​អាច​ញ៉ាំ​គ្រាប់​អាល់​ម៉ុន ៣០ នាទី​មុន​ហាត់​យោ​ហ្គា​បាន​។​
​ទឹក​ផ្លែឈើ​កិន​
​ទឹក​ផ្លែឈើ​កិន​គឺជា​ភេសជ្ជៈ​ដ៏​ល្អ​សម្រាប់​សុខភាព និង​មាន​រសជាតិ​ឆ្ងាញ់​។ ជ្រើសរើស​ផ្លែឈើ និង​បន្លែ​ពីរ​បី​មុខ រួច​កិន​ជាមួយ​ទឹកដោះគោ​អាល់​ម៉ុន​បន្តិច​ជា​ការស្រេច​។ ក៏​ប៉ុន្តែ​ការធ្វើ​ផ្លែឈើ​កិន​អាច​នឹង​ធ្វើឱ្យ​អ្នក​មាន​អារម្មណ៍​ចង់​ដាក់​បន្លែ​ផ្លែឈើ​ច្រើន​មុខ​ចូលគ្នា​។ ដូច្នេះ​ប្រសិនបើ​អ្នក​មិន​ចង់​ឱ្យ​ប្រព័ន្ធ​រំលាយ​អាហារ​របស់​អ្នក​មាន​បញ្ហា​ទេ ចូរ​ដាក់​តែ​ផ្លែឈើ និង​បន្លែ​ពីរ​បី​មុខ​បាន​ហើយ​។ អ្នក​អាច​កិន​ស្លឹក​ឃែល​ជាមួយ​ទឹកដោះគោអា​ល់​ម៉ុ​ន រួច​ញ៉ាំ​វា​រយៈពេល ២ ម៉ោង​មុន​ហាត់​យោ​ហ្គា ដើម្បី​កុំឱ្យ​អ្នក​មាន​អារម្មណ៍​ថា​ឆ្អែត​ពេក​។ អ្នក​អាច​ញ៉ាំ​ផ្លែឈើ​កិន​មុន​ហាត់​យោ​ហ្គា ១ ម៉ោង​បាន​។
​ផ្លែ​ចេក​
​ផ្លែ​ចេក​សម្បូរ​ទៅ​ដោយ​ជាតិ​ប៉ូ​តា​ស្យូម និង​មាន​សមត្ថភាព​ជួយ​ឱ្យ​រាងកាយ​អ្នកមាន​ជាតិ​ទឹក​គ្រប់គ្រាន់​ក្នុង​អំឡុងពេល​ហាត់​យោ​ហ្គាដ៏​លំបាក​។ ដូច្នេះហើយ ចូរ​ជ្រើសរើស​ផ្លែ​ចេក​ធ្វើ​ជា​អាហារសម្រន់​មុន​ហាត់ប្រាណ និង​រីករាយ​ហាត់ប្រាណ​ដោយ​មិន​មាន​អារម្មណ៍​ថា​ខ្វះ​ជាតិ​ទឹក​។ អ្នក​អាច​ញ៉ាំ​ផ្លែ​ចេក​ពីរ​បី​ផ្លែ​រយៈពេល ៣០ នាទី​មុន​ហាត់ប្រាណ​។​
​ទឹកដោះគោ​ជូរ Greek
​ប្រសិនបើ​អ្នក​មិន​បាន​លឺឈ្មោះ​ទឹកដោះគោ​ជូរ Greek នោះទេ អ្នក​ប្រហែល​ជា​រស់នៅ​ក្នុង​រូងភ្នំ​ហើយ​។ ទឹកដោះគោ​ជូរ Greek គឺ​ល្អ​សម្រាប់​ប្រព័ន្ធ​រំលាយ​អាហារ និង​សម្បូរ​ទៅ​ដោយ​ជាតិ​ប្រូតេអ៊ីន និង​ឡាក់​តូ​ស​។ សារធាតុ​ឡាក់​តូ​ស​ផ្តល់​ថាមពល​ឱ្យ​រាងកាយ​ដើម្បី​ហា​ត់លំ​ហាត់ប្រាណ​ដែល​ច្រើន និង​ពិបាក​។ អ្នក​អាច​ញ៉ាំ​ទឹកដោះគោ​ជូរ Greek រយៈពេល ១ ម៉ោង​មុន​ហាត់​យោ​ហ្គា​។​
​ផ្លែ​ឪឡឹក​
​នៅពេល​ហាត់​យោ​ហ្គា អ្នក​ត្រូវ​រក្សា​រាងកាយ​ឱ្យមាន​ជាតិ​ទឹក​គ្រប់គ្រាន់ ហើយ​គ្មាន​អ្វី​ដែល​ជួយ​ឱ្យ​រាងកាយ​អ្នកមាន​ជាតិ​ទឹក​គ្រប់គ្រាន់​ល្អ​ជាង​ផ្លែ​ឪឡឹក​ឡើយ​។​
​ផ្លែ​ឪឡឹក​សម្បូរ​ជាតិ​ទឹក​ខ្ពស់ ហើយ​ការ​ញ៉ាំ​ផ្លែ​ឪឡឹក​មុន​ហាត់​យោ​ហ្គា​ជួយ​ឱ្យ​រាងកាយ​របស់​អ្នក​មាន​អារម្មណ៍​ស្រស់​ស្រាយ​។ ផ្លែ​ឪឡឹក​នឹង​ជួយ​ឱ្យ​រាងកាយ​របស់​អ្នក​មាន​ភាព​សកម្ម​ក្នុងអំឡុងពេល​ហាត់ប្រាណ និង​ជួយ​ឱ្យ​អ្នក​មិន​វិលមុខ​ឡើយ​។ អ្នក​អាច​ញ៉ាំ​ផ្លែ​ឪឡឹក​មុន​ហាត់​យោ​ហ្គា ១ ម៉ោង​។​
​បន្លែ​បៃតង​
​វិធី​ដ៏​ល្អ​បំផុត​ដើម្បី​កុំឱ្យ​មាន​អារម្មណ៍​ថា​ឆ្អែត​ខ្លាំង​មុន​ពេល​ហាត់ប្រាណ គឺ​ញ៉ាំ​បន្លែ​បៃតង​ដូចជា​ស្លឹក​ឃែល ស្ពៃ Romaine ស្ពៃ​អេពី​ណា និង​បន្លែ​ដទៃទៀត​។ បន្លែ​បៃតង​ទាំងនេះ​ផ្តល់​ថាមពល​ដល់​រាងកាយ​យ៉ាង​ច្រើន​ព្រោះ​វា​សម្បូរ​ដោយ​វីតាមីន B និង​សារធាតុ​អាហារូបត្ថម្ភ​ដទៃទៀត​ជាច្រើន​។ ការ​ញ៉ាំ​បន្លែ​បៃតង​មួយ​ចាន​នឹង​ជួយ​កាត់បន្ថយ​ជាតិ​អាស៊ីដ​ក្នុង​ឈាម និង​បង្កើន​អុកស៊ីហ្សែន​ជួយ​ឱ្យ​អ្នក​ដកដង្ហើម​បានល្អ​ក្នុង​អំឡុងពេល​ហាត់​យោ​ហ្គា​។ អ្នក​អាច​ញ៉ាំ​បន្លែ​បៃតង ៣០ នាទី​មុនពេល​ហាត់​យោ​ហ្គា​។
​ដុំ​គ្រាប់​ធញ្ញជាតិ​លាយ​ផ្លែឈើ​
​ដុំ​គ្រាប់​ធញ្ញជាតិ​លាយ​ផ្លែឈើ​គឺជា​អាហារសម្រន់​ដ៏​ល្អ​បំផុត​ដែល​អ្នក​គួរ​ញ៉ាំ​មុនពេល​ហាត់ប្រាណ ព្រោះ​វា​សម្បូរ​ជាតិ​ស្ករ​ដែល​ជួយ​បង្កើន​ថាមពល​ដល់​រាងកាយ​។ ក៏ប៉ុន្តែ​ត្រូវ​ចាំ​ថា​អ្នក​មិន​ត្រូវ​ជ្រើសរើស​ដុំ​គ្រាប់​ធញ្ញជាតិ​ណា​ដែល​មាន​ជាតិ​កាឡូរី​ច្រើនពេក​ឡើយ​។ គប្បី​គួរ​ជ្រើសរើស​ដុំ​គ្រាប់​ធញ្ញជាតិ​ដែលមាន​អត្រា​កាឡូរី​ពី ២០០ ទៅ ៣០០ ដើម្បី​ញ៉ាំ​មុន​ហាត់ប្រាណ​។ អ្នក​អាច​ញ៉ាំ​ដុំ​គ្រាប់​ធញ្ញជាតិ​លាយ​ផ្លែឈើ ១ ម៉ោង​កន្លះ​មុន​ហាត់​យោ​ហ្គា​។
​ម្សៅ​ធញ្ញជាតិ​
​ធញ្ញជាតិ​គឺ​សម្បូរ​ទៅ​ដោយ​សារធាតុចិញ្ចឹម និង​ថាមពល​។ ទាំងនេះ​ជា​សារធាតុ​ដែល​រាងកាយ​របស់​អ្នកត្រូវការ​បំផុត​ដើម្បី​ត្រៀម​ខ្លួន​ហាត់​យោ​ហ្គាដ៏​តឹងតែង​។ ម្សៅ​ធញ្ញជាតិ​សម្បូរ​ទៅដោយ​ជាតិ​ម៉ាញ៉េ​ស្យូម និង​ជាតិ​សរសៃ​រំអិល​ដែល​សារធាតុ​ទាំងពីរ​នេះ​គឺ​សុទ្ធតែ​ជួយ​បង្កើន​កម្រិត​ថាមពល​នៅក្នុង​រាងកាយ និង​ជួយ​បង្ការ​កុំឱ្យ​មាន​ការឈឺចាប់​រមួល​ក្រពើ​។ ម្សៅ​ធញ្ញជាតិ​មួយ​ចាន​ក៏​ផ្តល់​នូវ​វីតាមីន B ដល់​រាងកាយ​របស់​អ្នក​ផងដែរ​។ ត្រូវ​ចាំ​ថា​អ្នក​គួរ​ញ៉ាំ​ម្សៅ​ធញ្ញជាតិ​យ៉ាងហោចណាស់ ១ ម៉ោង​មុន​ហាត់ប្រាណ​។​
​ផ្លែ​ភែ​រស៍​
​អាហារសម្រន់​ដ៏​ល្អ​បំផុត​មុន​ហាត់ប្រាណ​គឺ​ផ្លែឈើ និង​បន្លែ​។ ផ្លែ​ភែ​រស៍​គឺ​ជា​ផ្លែ​ឈើ​ដែល​អ្នក​អាច​ញ៉ាំ​មុន​ហាត់ប្រាណ​ដោយ​វា​សម្បូរ​ទៅដោយ​ជាតិ​សរសៃ ជួយ​ឱ្យ​រាងកាយ​អ្នកមាន​ថាមពល និង​សកម្ម​។ អ្នក​អាច​ញ៉ាំ​ផ្លែ​ភែ​រស៍​មួយ​ផ្លែ​មុន​ពេល​ហាត់ប្រាណ ៣០ នាទី​។ ក៏​ប៉ុន្តែ​ប្រសិនបើ​រាងកាយ​អ្នក​ដុត​រំលាយ​អាហារ​យឺត អ្នក​គួរតែ​ញ៉ាំ​វា​ឱ្យបាន ១ ម៉ោង​មុន​ហាត់ប្រាណ​។​
​ផ្លែ​ប៉ោម​
​អ្នក​មិន​ចាំបាច់​ធ្វើឱ្យ​អាហារសម្រន់​មុន​ហាត់ប្រាណ​របស់​អ្នក​មាន​ភាពស្មុគស្មាញ​ឡើយ​។ គ្រាន់តែ​ញ៉ាំ​ផ្លែ​ប៉ោម ១ ផ្លែ​មុន​ហាត់ប្រាណ ១ ម៉ោង អ្នក​នឹង​ទទួលបាន​ថាមពល​គ្រប់គ្រាន់​សម្រាប់​ធ្វើ​ចលនា​លំបាក​ផ្សេងៗ​បាន​ផង​ដែរ​។ ផ្លែ​ប៉ោម​សម្បូរ​ទៅដោយ​ជាតិ​សរសៃ វីតាមីន​ស៊ី ស្ករ និង​សារធាតុ​ដទៃទៀត​ដែល​ជួយ​ឱ្យ​រាងកាយ​របស់​អ្នក​មាន​អារម្មណ៍ល្អ​ក្នុងអំឡុងពេល​ហាត់ប្រាណ​។​
​គោលបំណង​ញ៉ាំ​អាហារសម្រន់​មុន​ហាត់​យោ​ហ្គា​គឺ​ដើម្បី​ជួយ​ឱ្យ​រាងកាយ​របស់​អ្នក​មាន​ថាមពល​គ្រប់គ្រាន់​ក្នុង​ការអនុវត្ត​ចក្រៈ​សំខាន់ៗ និង​ចលនា​យោ​ហ្គា​ផ្សេងៗ​៕​

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *