យោងតាមគេហទំព័រ statista ទីផ្សារសម្លៀកបំពាក់ក្នុងប្រទេសកម្ពុជាត្រូវបានគេព្យាករថានឹងអាចរកចំណូលបាន ២៧៤,៥០ លានដុល្លារក្នុងឆ្នាំ ២០២៤។ទីផ្សារនេះត្រូវបានគេរំពឹងថានឹងមានអត្រាកំណើនប្រចាំឆ្នាំ 3.81% (CAGR 2024-2028)។
ក្នុងចំណោមផ្នែកផ្សេងៗនៅក្នុងទីផ្សារនេះ សម្លៀកបំពាក់ស្ត្រីមានទីផ្សារធំជាងគេ ដែលប៉ាន់ស្មានថាមានចំនួន 122.20 លានដុល្លារក្នុងឆ្នាំ 2024 ។ បើប្រៀបធៀបជាសាកល សហរដ្ឋអាមេរិកទទួលបានប្រាក់ចំណូលខ្ពស់បំផុតនៅក្នុងទីផ្សារសម្លៀកបំពាក់ ដែលឈានដល់ 359 ពាន់លានដុល្លារក្នុងឆ្នាំ 2024។
បើនិយាយពីប្រាក់ចំណូលសម្រាប់មនុស្សម្នាក់ៗនៅក្នុងប្រទេសកម្ពុជា ត្រូវបានគេរំពឹងថានឹងរួមចំណែក 16.03 ដុល្លារអាមេរិកដល់ប្រាក់ចំណូលដែលទទួលបាននៅក្នុងទីផ្សារសម្លៀកបំពាក់នៅឆ្នាំ 2024 ។ សម្លឹងមើលទៅមុខ បរិមាណនៃទីផ្សារសម្លៀកបំពាក់ស្ត្រីត្រូវបានគេរំពឹងថានឹងកើនឡើងដល់ 147.8m នៅឆ្នាំ 2028។
លើសពីនេះ មានការព្យាករណ៍ថានឹងមានកំណើនបរិមាណ 2.1% ក្នុងឆ្នាំ 2025។ បរិមាណជាមធ្យមក្នុងមនុស្សម្នាក់នៅក្នុងទីផ្សារសម្លៀកបំពាក់ ត្រូវបានប៉ាន់ប្រមាណថាមានចំនួន 8.0 សម្រាប់ ក្នុងឆ្នាំ 2024។លើសពីនេះ មានការព្យាករណ៍ថា 72% នៃការលក់នៅក្នុងទីផ្សារសម្លៀកបំពាក់ក្នុងប្រទេសកម្ពុជានឹងត្រូវបានកំណត់លក្ខណៈ ប្រភេទសំលៀកបំពាក់ធម្មតា មិនប្រណិតនៅឆ្នាំ 2024។
សម្លឹងឲ្យឆ្ងាយទៅលើទីផ្សារ Fashion (រួមបញ្ចូល សំលៀកបំពាក់ គ្រឿងបន្ថែម និងស្បែកជើង)ពិភពលោក យោងលើរបាយការណ៍ពី statista ដដែល បានបង្ហាញថា ប្រាក់ចំណូលនៅក្នុងទីផ្សារម៉ូតត្រូវបានគេព្យាករណ៍ថានឹងឈានដល់ 801.60 ពាន់លានដុល្លារក្នុងឆ្នាំ 2024 ។ប្រាក់ចំណូលត្រូវបានគេរំពឹងថានឹងបង្ហាញពីអត្រាកំណើនប្រចាំឆ្នាំ (CAGR 2024-2029) នៃ 8.98% ដែលបណ្តាលឱ្យមានបរិមាណទីផ្សារដែលបានព្យាករណ៍ចំនួន 1,232.00 ពាន់លានដុល្លារនៅឆ្នាំ 2029។
នៅក្នុងទីផ្សារម៉ូត ចំនួនអ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវបានគេរំពឹងថានឹងមានចំនួនអ្នកប្រើប្រាស់ 3.2 ពាន់លាន នៅឆ្នាំ 2029។