ទិន្នន័យថ្មីៗបង្ហាញពីនិន្នាការពាក់ព័ន្ធ អ្នកប្រើប្រាស់វ័យក្មេងប្រហែល 37 ភាគរយបានទិញទំនិញចំក្លែងក្លាយក្នុងឆ្នាំ 2022។ លើសពីនេះ ទីផ្សារទំនិញក្លែងក្លាយទូទាំងពិភពលោកបានលើសពី GDP របស់ប្រទេសអូទ្រីស និងអៀរឡង់រួមបញ្ចូលគ្នាក្នុងឆ្នាំ 2019 ទៅទៀត។
ការកើនឡើងនៃផលិតផលក្លែងក្លាយនេះនៅតែបន្តកើតមាន ដោយមានការប៉ាន់ស្មានថារហូតដល់ 10 ភាគរយនៃទំនិញអ្នករចនាទាំងអស់ដែលបានលក់អាចជាក្លែងក្លាយ ហើយ 80 ភាគរយនៃបុគ្គលបានទិញរបស់ក្លែងក្លាយដោយមិនដឹងខ្លួននៅចំណុចមួយចំនួនក្នុងជីវិតរបស់ពួកគេ។
ចៀសវាងរឿងនេះ Charlie Cooke ជំនួយការអ្នកគ្រប់គ្រងសារព័ត៌មាននៅ Fairfax & Favor បានផ្តល់ការណែនាំពីអ្នកជំនាញ FashionUnited លើការរកឃើញកាបូបអ្នករចនាក្លែងក្លាយ៖
ការដេរខ្សោយ
កាបូបអ្នករចនាពិតប្រាកដបង្ហាញពីការដេរយ៉ាងល្អិតល្អន់ស្របតាមស្តង់ដារម៉ាកយីហោ ខណៈដែលកំណែក្លែងក្លាយច្រើនតែបង្ហាញការដេរដែលប្រេះឆា ឬមិនជាប់លាប់ ដែលបង្ហាញពីគុណភាពអន់។
ការវេចខ្ចប់គួរឱ្យសង្ស័យ
របស់របរប្រណិតពិតប្រាកដ អមដោយការវេចខ្ចប់គុណភាពខ្ពស់។ គម្លាតណាមួយ ដូចជាការវេចខ្ចប់ដែលបាត់ ឬខ្វះស្ដង់ដារ អាចជាសញ្ញានៃផលិតផលក្លែងក្លាយ។
កំហុសអក្ខរាវិរុទ្ធ
កំហុសនៅក្នុងស្លាកសញ្ញា ស្លាកសញ្ញា ឬការណែនាំអំពីការថែទាំ គឺជារឿងធម្មតានៅក្នុងទំនិញក្លែងក្លាយ។ ការត្រួតពិនិត្យយ៉ាងហ្មត់ចត់នូវអត្ថបទទាំងអស់នៅលើរបស់អាចបង្ហាញឱ្យឃើញនូវសញ្ញាណនៃការក្លែងបន្លំ។
កង្វះការណែនាំអំពីការផលិត និងការថែទាំ
ផលិតផលពិតប្រាកដតែងតែរួមបញ្ចូលការណែនាំអំពីការថែទាំ។ អវត្ដមាននៃស្លាកបែបនេះបង្ហាញពីវត្ថុក្លែងក្លាយ ឬជាកម្មសិទ្ធិជាមុនដែលអាចកើតមាន។
ទិញពីប្រភពមិនស្គាល់
អ្នកស្តុកយីហោផ្លូវការធានានូវភាពត្រឹមត្រូវនៃផលិតផលរបស់ពួកគេ។ អ្នកប្រើប្រាស់គួរតែប្រុងប្រយ័ត្ននៅពេលទិញពីប្រភពក្រៅផ្លូវការ ឬគេហទំព័រដែលមិនធ្លាប់ស្គាល់។
មិនមានលេខកូដកំណត់អត្តសញ្ញាណតែមួយគត់
កាបូបអ្នករចនាពិតប្រាកដតែងតែមានលេខកូដកំណត់អត្តសញ្ញាណតែមួយគត់ ដែលសម្របសម្រួលការផ្ទៀងផ្ទាត់ភាពត្រឹមត្រូវជាមួយម៉ាក។
បិទស្លាកយីហោ និងពុម្ពអក្សរមិនត្រឹមត្រូវ
ភាពមិនស្របគ្នានៃឡូហ្គោ ពុម្ពអក្សរ ឬពណ៌ចម្រុះធៀបនឹងផលិតផលពិតប្រាកដអាចបង្ហាញពីការក្លែងបន្លំ។
ក្រណាត់និងសមាសភាព
សម្ភារៈអន់ជាង ដូចជាស្បែកក្លែងក្លាយ មានភាពខុសប្លែកគ្នាក្នុងវាយនភាព និងភាពបត់បែនពីស្បែកពិតប្រាកដ។ ផលិតផលស្បែកពិតប្រាកដ ក៏អាចមានត្រាវិញ្ញាបនបត្រផងដែរ។
ផ្នែករឹងដែលមានគុណភាពអន់
ផ្នែករឹងពិតប្រាកដ គឺប្រើប្រាស់បានយូរ និងធន់នឹងការសាយភាយ មិនដូចជម្រើសថោកជាងដែលមាននៅក្នុងទំនិញក្លែងក្លាយនោះទេ។
រូបស្រមោល ឬពណ៌ប្លែកៗ
ប្រយ័ត្នចំពោះការរចនាដែលខុសពីការផ្តល់ជូនដែលបានបង្កើតឡើងរបស់ម៉ាក ព្រោះវាអាចជាសញ្ញានៃវត្ថុក្លែងក្លាយ។ ផលប៉ះពាល់នៃទំនិញក្លែងក្លាយ៖
ការទិញទំនិញក្លែងក្លាយមិនត្រឹមតែប៉ះពាល់ដល់កេរ្តិ៍ឈ្មោះ និងការលក់របស់ម៉ាកយីហោប៉ុណ្ណោះទេ ថែមទាំងធ្វើឱ្យមានលក្ខខណ្ឌការងារដែលមិនមានសុវត្ថិភាពនៅក្នុងរោងចក្រផលិតក្លែងក្លាយផងដែរ។ ជាងនេះទៅទៀត ផលិតផលក្លែងក្លាយអាចមានផ្ទុកសារធាតុគ្រោះថ្នាក់ និងខ្វះការធានាគុណភាព ធ្វើឱ្យប៉ះពាល់ដល់សុវត្ថិភាពអ្នកប្រើប្រាស់ និងអាយុវែង។
អ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវបានជំរុញឱ្យធ្វើការស្រាវជ្រាវឱ្យបានហ្មត់ចត់ និងទិញទំនិញអ្នករចនាពីប្រភពល្បីឈ្មោះ ដើម្បីធានាបាននូវភាពត្រឹមត្រូវ និងរក្សាស្តង់ដារសីលធម៌។