គ្រប់ទីកន្លែងដែលដំណើរប្រគំតន្ត្រីរបស់ Swift ទៅដល់ ការជំរុញការចំណាយទាក់ទងនឹងទេសចរណ៍ ក៏ដូចជាផលប្រយោជន៍សេដ្ឋកិច្ច នឹងកើតឡើង ដូច្នេះហើយ ទើបមានពាក្យមួយត្រូវបានគេស្គាល់ថា “Swiftonomics” ។
ផលប្រយោជន៍សេដ្ឋកិច្ចពីការប្រគំតន្ត្រីរបស់ Taylor Swift នោះរាប់ចាប់តាំងពីសំបុត្រយន្តហោះ កន្លែងស្នាក់នៅ រហូតដល់អាហារ និងភេសជ្ជៈ ព្រមទាំងផ្នែកលក់រាយពិសេស ដូចជាការលក់វត្ថុអនុស្សាវរីយជាដើម ហើយប្រទេសសិង្ហបុរី ក៏មិនមានករណីលើកលែងនោះដែរ។
អ្នកសេដ្ឋកិច្ចប៉ាន់ប្រមាណថា ការប្រគុំតន្ត្រីរបស់ Swift នៅប្រទេសសិង្ហបុរី អាចរួមចំណែកដល់ទៅ 500 លានដុល្លារសិង្ហបុរី ឬ 372 លានដុល្លារទៅក្នុងទេសចរណ៍។
លោក David Mann ប្រធានសេដ្ឋវិទូប្រចាំតំបន់អាស៊ីប៉ាស៊ីហ្វិកនៃ Mastercard បានប្រាប់ BI ថា ដោយសារសិង្ហបុរីជាទីក្រុងថ្លៃបំផុតមួយក្នុងពិភពលោក និងមានរូបិយប័ណ្ណខ្លាំង វាមិនទំនងអ្នកទេសចរមកពីកន្លែងដែលមានរូបិយប័ណ្ណខ្សោយ នឹងកើនឡើងលើការព្យាបាលលក់រាយនៅក្នុងប្រទេសនោះទេ។
វាជារឿងផ្សេងសម្រាប់ការចំណាយលើបទពិសោធន៍ ហើយវាមានកម្រិតខ្ពស់ព្រោះសិង្ហបុរីជាកន្លែងឈប់តែមួយគត់របស់ Swift នៅអាស៊ីអាគ្នេយ៍។ លោក Mann បាននិយាយថា អ្នកដែលមានលុយសម្រាប់បង់ថ្លៃសំបុត្រយន្តហោះ សំបុត្រប្រគំតន្ត្រីរបស់ Swift និងសណ្ឋាគារមួយពួកគេ ទំនងជានឹងបន្តចំណាយនៅកន្លែងទេសចរណ៍ផ្សេងទៀត៕ ប្រភព៖ Business Insider