នៅក្នុងរបាយការណ៍ឆ្នាំ 2022 នៅសហរដ្ឋអាមេរិកបានកំណត់ថា Generation Z ជាជំនាន់ដែលក្មេងជាងគេ កើតក្នុងកំឡុងឆ្នាំ (១៩៩៧ ដល់ឆ្នាំ ២០១២ ) ក្នុងនាមជាអ្នកបង្កើតឌីជីថលពិតប្រាកដដំបូងគេ។ Gen Z ធំឡើងនៅក្នុងពិភពលោកដែលប្រើប្រាស់អ៊ីនធឺណិត ស្មាតហ្វូន និងប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម។
បុគ្គលិលក្ខណៈរបស់ Generation Z មានដូចជា៖
• ភាពស្មោះត្រង់ និងបុគ្គលិក្ខណៈ ៖ ពួកគេផ្តល់អាទិភាពដល់ការបញ្ចេញមរបស់ខ្លួន និងជៀសវាងស្លាកសញ្ញា ស្វែងរកបទពិសោធន៍ និងការតភ្ជាប់ពិតប្រាកដ។

• ចេះសម្របខ្លួន ៖ ការធំឡើងនៅក្នុងពិភពផ្លាស់ប្តូរយ៉ាងឆាប់រហ័សបានធ្វើឱ្យ Gen Z សម្របខ្លួនបានល្អ និងចេះចែករំលែក។
• ការយល់ដឹងអំពីសុខភាពផ្លូវចិត្ត ៖ Gen Z ផ្តល់សារៈសំខាន់យ៉ាងសំខាន់លើសុខភាពផ្លូវចិត្ត និងសុខុមាលភាព។ សុខភាពផ្លូវចិត្តគឺជាកង្វល់ដ៏សំខាន់សម្រាប់ Gen Z ហើយពួកគេកាន់តែបើកចំហរក្នុងការស្វែងរកជំនួយ និងការគាំទ្រ។
• ឌីជីថល ៖ Gen Z បានធំឡើងជាមួយនឹងអ៊ីនធឺណិត និងបច្ចេកវិទ្យាដែលងាយស្រួលក្នុងការប្រើប្រាស់ ដែលធ្វើឱ្យពួកគេមានភាពងាយស្រួលយល់ដឹងពីររបៀបនៃការប្រើប្រាស់ឧបករណ៍ និងវេទិកាឌីជីថល។
• មនសិការសង្គម ៖ ពួកគេត្រូវបានគេស្គាល់ដោយសារសកម្មភាព និងការចាប់អារម្មណ៍របស់ពួកគេទៅលើបញ្ហាសង្គម រួមទាំងការប្រែប្រួលអាកាសធាតុ និរន្តរភាពបរិស្ថាន និងយុត្តិធម៌សង្គម។
• ផ្នត់គំនិត ៖ មានឆន្ទៈក្នុងការទទួលយកគំនិត និងទស្សនៈថ្មីៗ។
• តម្លៃនៃភាពត្រឹមត្រូវ និងតម្លាភាព ៖ ពួកគេផ្តល់អាទិភាពដល់ភាពត្រឹមត្រូវ និងស្វែងរកតម្លាភាពពីម៉ាក(Brand) និងអង្គការនានា។
• ការអនុវត្តជាក់ស្តែង និងជំរុញខ្លួនឯង ៖ ជាទូទៅត្រូវបានគេមើលឃើញថាមានការលើកទឹកចិត្តខ្លួនឯង និងភាពជាក់ស្តែង ជាមួយនឹងក្រមសីលធម៌ការងារដ៏ល្អ។
• សហការ និងតម្រង់ទិសក្រុម ៖ ពួកគេឱ្យតម្លៃទៅលើកិច្ចសហការ និងការងារជាក្រុម ទាំងក្នុងជីវិតផ្ទាល់ខ្លួន និងនៅកន្លែងធ្វើការ។
• ភាពចម្រុះ និងការរួមបញ្ចូល ៖ Gen Z គឺជាជំនាន់ចម្រុះបំផុតនៅក្នុងសហរដ្ឋអាមេរិក ដោយទទួលយកនូវអត្តសញ្ញាណ និងប្រវត្តិជាច្រើន។