រដ្ឋធានីម៉ូតនៃប្រទេសអ៊ីតាលីគឺ Milan គឺជាផ្នែកមួយនៃ “ទីក្រុងធំៗទាំងបួន” ដែលជាទីក្រុងម៉ូដកំពូលរបស់ពិភពលោក ដែលរួមមានទីក្រុងញូវយ៉ក ប៉ារីស និងទីក្រុងឡុងដ៍។
Milan Fashion Week គឺជាព្រឹត្តិការណ៍ដ៏មានកិត្យានុភាពមួយដែលធ្វើឡើងពីរដងក្នុងមួយឆ្នាំ ដោយបង្ហាញពីនិន្នាការ និងការរចនាម៉ូតចុងក្រោយបំផុតពីផ្ទះប្រេនម៉ូដកំពូលៗ និងអ្នករចនាដែលកំពុងលេចធ្លោផងដែរ។ ព្រឹត្តិការណ៍ដ៏ពិសេសនេះមានពីរផ្នែកសំខាន់ៗគឺ ការបង្ហាញម៉ូតសម្រាប់រដូវស្លឹកឈើជ្រុះ/រដូវរងា ដែលជាធម្មតាកើតឡើងក្នុងខែកុម្ភៈ និងការបង្ហាញម៉ូតសម្រាប់រដូវធ្លាក់ខ្យល់/រដូវក្តៅ ដែលធ្វើឡើងក្នុងខែកញ្ញា។

ហេតុផលដែលម៉ាកយីហោជាច្រើនជ្រើសរើសទីក្រុងមីឡាន គឺទ្រព្យសម្បត្តិវប្បធម៌របស់វា។ បេតិកភណ្ឌវប្បធម៌ដ៏ជ្រៅរបស់ទីក្រុងនេះដើរតួជាប្រភពនៃការបំផុសគំនិតសម្រាប់ការច្នៃប្រឌិត។ សិល្បៈ ស្ថាបត្យកម្ម និងប្រវត្តិសាស្ត្ររបស់ទីក្រុងមីឡាន បណ្តុំរបស់អ្នករចនាម៉ូត ជាញឹកញាប់បង្ហាញឱ្យឃើញនៅក្នុងការជ្រើសរើសតាមប្រធានបទ និងពណ៌ចម្រុះរបស់ពួកគេ។
លើសពីនេះ Milan Fashion Week ប្រមូលផ្តុំទៅដោយអ្នកជំនាញម៉ូដទូទាំងពិភពលោក បង្កើតបរិយាកាសបណ្តាញតែមួយគត់។ អ្នករចនា អ្នកទិញ អ្នកមានឥទ្ធិពល និងអ្នកតំណាងប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយ អាចភ្ជាប់ និងស្វែងរកភាពជាដៃគូ ជាមួយនឹងម៉ាកប្រេនជាច្រើនដោយប្រើឱកាសនេះ ដើម្បីទទួលបានកិច្ចព្រមព្រៀង និងពង្រីកទីផ្សាររបស់ពួកគេ ដែលធ្វើឱ្យវាមានសារៈសំខាន់សម្រាប់កំណើនអាជីវកម្ម។
កត្តាមួយទៀតគឺសិល្បៈហត្ថកម្មដ៏អស្ចារ្យរបស់ប្រទេសអ៊ីតាលី។ ប្រទេសនេះមានភាពល្បីល្បាញសម្រាប់គុណភាពដែលល្អជាងគេ ជាពិសេសផ្នែកវាយនភណ្ឌ និងទំនិញប្រភេទស្បែក។ ម៉ាកយីហោជាញឹកញាប់បង្ហាញពីការយកចិត្តទុកដាក់របស់ពួកគេចំពោះសិល្បៈ និងប្រើប្រាស់សម្ភារៈក្នុងស្រុកដែលឆ្លុះបញ្ចាំងពីប្រពៃណីនេះ។ ការសង្កត់ធ្ងន់លើគុណភាពនេះទាក់ទាញអ្នកប្រើប្រាស់ដែលឱ្យតម្លៃទៅលើភាពប្រណីត និងភាពធន់។
ជាចុងក្រោយ Milan Fashion Week មានភាពល្បីល្បាញសម្រាប់ការកំណត់និន្នាការដែលជះឥទ្ធិពលដល់វិស័យម៉ូដសកល។ អ្នករចនាបង្ហាញការច្នៃប្រឌិតចុងក្រោយបំផុតរបស់ពួកគេ ដែលជារឿយៗបង្កើតបានជាសំណុំនាពេលអនាគតនៅទូទាំងពិភពលោក។ ការចូលរួមនៅក្នុងការកំណត់និន្នាការនេះជួយឱ្យម៉ាកយីហោនានាក្លាយជាអ្នកដឹកនាំក្នុងវិស័យម៉ូដ។
សរុបមក ម៉ាកយីហោជាច្រើនត្រូវបានទាក់ទាញទៅកាន់ទីក្រុងមីឡាន ដោយសារតែប្រវត្តិសាស្រ្ត និងវប្បធម៌ដ៏សម្បូរបែបរបស់វា។ លក្ខណៈពិសេសប្លែកពីគេរបស់ទីក្រុងនេះ បង្កើនបទពិសោធន៍ម៉ូដ និងរក្សាវាសំខាន់នៅក្នុងឆាកម៉ូដសកល។