ការត្រឡប់មកវិញជាមួយរចនាប័ទ្មពណ៌ក្រហមដ៏កាចសាហាវ គឺពិតជាជម្រើសត្រឹមត្រូវសម្រាប់ឆ្នាំ 2024 នៃ Puma!
Rosé គឺជាកំពូលតារា K-Pop ក្នុងសមាជិកក្រុម BLACKPINK ប្រចាំប្រទេសកូរ៉េខាងត្បូងមានប្រជាប្រិយភាពយ៉ាងខ្លាំងនៅក្នុងវិស័យ GenZ “យុវវ័យសម័យទំនើប” បានវាយលុកជាមួយនឹងយុទ្ធនាការដ៏ក្តៅគគុកសម្រាប់ម៉ាកស្បែកជើងប៉ាតា Puma Speedcat។
ថ្មីៗនេះ នាងត្រូវបានប្រកាសជាឯកអគ្គរដ្ឋទូតម៉ាកយីហោកីឡា Puma ជាលក្ខណៈអន្តរជាតិ នៅក្នុងខែមិថុនា ឆ្នាំ 2024 ដោយ Rosé បានធ្វើយុទ្ធនាការដំបូងជាមួយស្បែកជើងប៉ាតា Puma Palermo ហើយឥឡូវនេះនាងបានត្រឡប់មកវិញជាមួយយុទ្ធនាការថ្មីសម្រាប់ស្បែកជើងប៉ាតា Puma Speedcat ម្តងទៀត ។
View this post on Instagram
Speedcat ចាប់កំណើតដំបូងក្នុងទសវត្សរ៍ទី 90 ដែលវាត្រូវបានរចនាឡើងសម្រាប់អ្នកប្រណាំងរថយន្ត Formula One រថយន្ត Speedcat ជាមួយមុខងារ និងរចនាប័ទ្មយ៉ាងរលូន ក្រោយមក វាមិនត្រឹមតែនាំមកនូវឥទ្ធិពលដ៏ពេញនិយមបំផុតនៅក្នុងវិស័យកីឡាតែប៉ុណ្ណោះទេ, Speedcat ក៏បានវាយលុកចូលទៅកាន់ឧស្សាហកម្មម៉ូដបន្តិចម្តងៗ រហូតក្លាយជាស្បែកជើងប៉ាតាពេញនិយមចំពោះយុវវ័យគ្រប់រូប។ ។
ក្នុងនាមជាអ្នករួមដំណើរចុងក្រោយបង្អស់របស់ Puma, Rosé បានចាប់ផ្តើមរលកថ្មីដ៏ក្តៅគគុកចំពោះកម្មវិធី ” Rewrite the Classics ” របស់ខ្លួន ដែលសង្ឃឹមថានឹងទាក់ទាញយុវវ័យជំនាន់ថ្មីចាប់អារម្មណ៍មកកាន់ Collection Palermo និង Speedcat ។