ហេតុអ្វីបានជា Miu Miu ឈ្នះពានជើងឯក ម្តងទៀតនៅក្នុង “វិស័យម៉ូត”?
ថ្មីៗនេះគេហទំព័រ LYST បានចេញផ្សាយរបាយការណ៍ប្រចាំត្រីមាសទី 3 ឆ្នាំ 2024 អំពីការស្វែងរកបរិមាណនៃប្រជាប្រិយភាពរបស់ម៉ាកយីហោ (Brands) ហើយបង្ហាញថា “Miu Miu” បានកើនឡើង 30% ដោយទទួលបានចំណាត់ថ្នាក់កំពូលម៉ាកយីហោដ៏ជោគជ័យ ហើយមិនធ្លាក់តំណែងឡើយ។ នៅក្នុងរបាយការណ៍ បានចង្អុលបង្ហាញឱ្យឃើញថា Collection កាបូប Arcadie ...